Officeskolan

Sagt om våra kurser

Sagt om: kurs Excel Grund

“Jag är extra nöjd med föreläsaren/läraren. MYCKET bra och pedagogisk, klockren, hoppas jag får samma person vid nästa kurs Excel fortsättning.”

Love Berglund
mathem.se

Sagt om våra kurser

“Jag har gått ett flertal kursen med Mediakurser och är alltid lika nöjd. Jag är extra nöjd med att kursernas innehåll är helt relevanta till vad man behöver kunna i sitt arbete”.

Marika Ireblad
Opus Bilprovning AB

Sagt om: kurs Excel Grund

“Pedagogiskt och lättförståeligt. Mycket nöjd och kommer gärna tillbaka för annan kurs.”

Anna Karlsson
jag.se

Sagt om kurs Word Grund

“Jag är särskilt nöjd med kursens var pedagogisk och bra upplagd. Kursledarens kunskaper var utmärkt bra samt att hon var trevlig och kunnig.”

Jessica Helin
Synskadades Riksförbund

Här har vi lagt upp et urval av kunder till höger så att du kan se vilka som gått kurs hos oss. Utöver dessa företag har vi även haft kurser för 1.000-tals privatpersoner.

Vi har arbetat med 10.000-tals kunder sedan starten i början av 90-talet. I våra kursutvärderingar har vi ofta fått orden, otroligt kunniga, tålmodiga, pedagogiska och trevliga.

Försvarsmakten, Coop Sverige AB, SVT, SR, Viking Line, Astra Zeneca, SAAB, Volvo, SJ, SLL, Spendrups, Polisen, Regeringskansliet, Trafikverket, Spendrups, Tillväxtverket, Trygghetsrådet, Arbetsförmedlingen, Flertal skolor -reklambyråer -tryckerier och arkitektkontor, Ericsson, Karolinska Institutet, Nelly, SOVA, Nilsson Group, H&M, IKEA, Stockholms Universitet, Aftonbladet, DN, GP, Universal Studios, Baby Björn, IF, Länsförsäkringar, SEB, Swedbank, Nordea, Fleur De Sante, LRF, SAF, ISA och många fler

Kontakta Madeleine vid frågor om kurser och grupplicenser.

e-post: madeleine@officeskolan.se
mobil direkt: 0709 39 14 25

Madeleine har arbetat som frilansare och utbildare sedan mitten av 90-talet och kan svara på alla dina frågor om utbildningar som du undrar över.

Välkommen!